انواع مختلفی از هتل ها در هر کشوری وجود دارد و این بستگی به سلیقه هر کسی دارد که به دنبال چه نوع هتلی باشد. برخی از افراد واقعاً به ویژگی های خاص و امکانات هتل اهمیت می دهند و می خواهند بدون توجه به هزینه از هر جنبه ای از سفرشان کاملاً لذت ببرند. اما برخی دیگر علاوه بر خدمات، به قیمتها نیز اهمیت می دهند. برخی از آنها می توانند برای شما منطقی باشند و برخی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به بودجه شما در بر داشته باشند. در این مقاله لیست برخی از بهترین هتل های ایران را برای شما آماده کرده ایم که باهم مروری بر آن خواهیم داشت. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

هتل نووتل فرودگاه امام خمینی

هتل نووتل یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور و زیرمجموعه هتل های اکور در فرانسه است. این هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران واقع شده است. هتل نووتل دارای 11 طبقه و 296 اتاق با امکانات مناسب و کادر حرفه ای می باشد. همچنین شامل سالن آرایش مو ، سالن ماساژ ، استخر و رستوران های مجلل است. این هتل برای مسافرانی که می خواهند پرواز خود را تغییر دهند یا نیاز به اقامت کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند بسیار مناسب است. موقعیت مکانی عالی هتل ، به دور از جمعیت شهر ، فضای آرامش بخشی را برای مسافران ایجاد کرده است.

هتل قصر منشی اصفهان

هتل قصر منشی نه تنها مکانی برای استراحت و آرامش است بلکه می تواند یک جاذبه توریستی نیز باشد. این مکان در گذشته یکی از کاخ های فتحعلی شاه بوده است. وقتی فضای جذاب و شگفت انگیز هتل را می بینید ، از زیبایی آن متحیر خواهید شد. شیشه های رنگارنگ نور خورشید را به داخل اتاق منتقل میکند و گچ کاری موجود در اتاق ها بسیار چشم نواز است. 21 اتاق هتل دارای امکانات و طراحی هایی مناسب برای 1-3 نفر است. بهترین غذاها در فضای خنک رستوران هتل سرو می شوند. صرف نوشیدنی در کافه هتل با صدای آرامش بخش آب در حوضچه بسیار خاطره انگیز خواهد بود. شما می توانید در جلوی هتل قصر منشی به زورخانه مراجعه کنید و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید از میدان نقش جهان بازدید نمایید.

هتل زندیه شیراز

این هتل جدید ساخته شده با معماری سنتی ایران است که در نزدیکی ارگ کریم خان در شیراز واقع شده است. از آنجا که هتل زندیه در قلب شهر واقع شده است ، شما تا بناهای تاریخی مهم و مکان های سنتی شیراز فاصله زیادی نخواهید داشت. مساحت هتل در حدود 9000 متر مربع است و شامل سه طبقه ، 72 اتاق 2 طبقه در زیرزمین می باشد. استخر و سونا هتل یادآور حمام وکیل است و می توان آن را با سبک های ترکی مقایسه کرد. همچنین می توانید در مجموعه ورزشی این هتل ورزش کنید و از پیاده روی در حیاط زیبای آن لذت ببرید. رستوران های هتل برای هر نوع سلیقه ایرانی و اروپایی مناسب هستند. یک رستوران VIP نیز وجود دارد که بهترین غذاها را در یک منطقه خصوصی به شما ارائه می دهد.

هتل سنگی کندوان لاله

این هتل 5 ستاره در یک روستای تاریخی زیبا به نام کندوان در 60 کیلومتری تبریز واقع شده است. هتل لاله اولین هتل بوتیک کندوان و سومین هتل سنگی جهان است. این مکان در کوهپایه های کوهستان قرار دارد ، جایی که بسیاری از مسافران دوست دارند طبیعت غنی آنجا را کشف کنند. فقط بخاطر داشته باشید که هیچ آسانسور یا بالابری در این هتل وجود ندارد. 40 غرفه سنگی وجود دارد که دارای مناظر شگفت انگیز است. اگرچه آنها به بهترین امکانات مجهز هستند ، اما زندگی در غاری با فضایی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد. هتل لوله کشی شده و به آب معدنی درمانی متصل شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافه ، رستوران های سنتی و مدرن ، لابی ، لباسشویی ، سالن کنفرانس ، سیف باکس ، اینترنت و تاکسی اشاره کرد.

هتل رویال درویشی مشهد

هتل درویشی یک هتل 5 ستاره در حومه خیابان امام رضا (خیابان اصلی مشهد) است. حرم امام رضا در فاصله 1.4 کیلومتری این هتل واقع شده است. هتل درویشی بلندترین هتل دهلیزی در کشور است. این هتل دارای 25 طبقه است که از 223 اتاق (سوئیت های استاندارد / رویال و پنت هاوس) تشکیل شده است ، که معمولا این اتاق ها برای 1-4 نفر مناسب است. اتاق های فصل در طبقات دوم تا چهارم با رنگ های مختلفی رنگ آمیزی شده و فضایی آرامش بخش و راحت را فراهم می کنند. اتاق های VIP و سوئیت های دوبلکس لوکسی که در این هتل وجود دارد ، منظره ای پانوراما از شهر به شما هدیه می دهند. شما از ابتدای ورود خود میهمان نوازی گرم را از کارکنان هتل تجربه خواهید کرد. انتقال رایگان از فرودگاه و ایستگاه قطار در دسترس است. کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی مسلط هستند و رستوران ها شامل غذاهای بین المللی هستند. از امکانات این هتل می توان به سالن ورزشی ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، آبگرم و ماساژ اشاره کرد. آنها از مدرن ترین فن آوری ها و متخصصان استفاده کرده اند تا به بهترین شکل ممکن به شما خدمت کنند.

هتل کریاس اصفهان

این هتل در اصفهان واقع شده است و ساختمان آن به دو قرن پیش و زمان پادشاهی سلسله قاجار باز می گردد. این بنا ، معماری چشم نواز و جو سنتی دارد. پس از یک سال نوسازی ، هتل به مکانی راحت و زیبا برای اقامت تبدیل شد. هتل کریاس دارای 2 طبقه و دارای 17 اتاق است که در اطراف حیاط مرکزی واقع شده اند. این مکان دارای یک حیاط بزرگ و زیبا با باغ ها و یک حوضچه فیروزه ای در وسط می باشد. تمام اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام و توالت هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ ، کافی نت ، صندوق امانات و کارمندان مسلط به زبان های مختلف اشاره کرد. یكی دیگر از مزایای این هتل ، نزدیك بودن به محله میدان نقش جهان است. بنابراین می توانید به محض خارج شدن از هتل ،از اکثر جاذبه های توریستی اصفهان از جمله عالی قاپو ، مسجد عباسی ، مسجد شیخ لطف الله و بازارها دیدن نمایید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس هتلی در شمال تهران است که مکانی بسیار آرام و با آب و هوای مطبوع است. این هتل تمام نیازهای مسافران را تامین میکند و خدماتی لوکس به آنها ارائه می دهد. طراحی این هتل ترکیبی از معماری معاصر و سنتی است. بنابراین با همه سلیقه ها سازگار است. شاید به همین دلیل است که آن را کاخ اسپیناس می نامند.

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش بزرگ جزیره کیش نمادی واقعی از فرهنگ و تاریخ باستانی ایران بزرگ است. این هتل در سال 1382 در منطقه عظیم 126 متر مربعی ، با همکاری مهندسین ماهر ایرانی به بهره برداری رسید. این هتل پنج ستاره است که معماری بی نظیر آن سبب شده است تا هموطنان ایرانی را به خود جذب کند . این هتل زیبا در نمایش و حفظ فرهنگ و تاریخ باشکوه ایران سودمند بوده است. اگر می خواهید از شکوه و عظمت ایران لذت ببرید ، این هتل برای شما مناسب است. نه تنها اقامتی راحت در این هتل خواهید داشت بلکه از دیدن اطراف خود نیز لذت خواهید برد. شهر باستانی کاریز ، آبشار تاریخی ، آکواریوم کیش و پارک دلفین ها برخی از مکان های گردشگری هستند که می توانید برای دیدن در نظر بگیرید.

برخی از زیباترین هتل های ایران